Gwiazdy, które reklamują bieliznę

Reklamowy świat kusi gwiazdy, ponieważ reklamodawcy są w stanie zapłacić im za udział w reklamie ogromne pieniądze. A gwiazdy z kolei przyciągają uwagę odbiorców takich przekazów i zachęcają konsumentów do skorzystania z produktów bądź usług.

 

W reklamach można zobaczyć między innymi muzyków, aktorów i sportowców. W świecie, w którym wielkie kariery stają się udziałem różnych celebrytów, także znani wyłącznie z tego, że są znani, pojawiają się w reklamach. I też zarabiają na nich niemało.

Współczesny świat reklamy stosuje narzędzia i triki, które dawniej byłyby nie do pomyślenia. Tę odwagę widać chociażby w reklamowaniu bielizny. Materiały promocyjne takich produktów pojawiają się w ogólnie dostępnych mediach, głównie w telewizji i prasie drukowanej, jak również w internecie. Czasami do reklamowania produktów, w tym i bielizny, zapraszane są gwiazdy. Nieco częściej bieliznę reklamują kobiety niż mężczyźni, choć do historii przeszła już niejedna reklama z udziałem znanego mężczyzny.

Do reklamowania bielizny w pierwszej kolejności zapraszane są modelki, nieco rzadziej aktorki czy piosenkarki.

Podstawowe znaczenie przy dobieraniu gwiazdy do reklamy bielizny ma oczywiście figura. Kobieta powinna być zgrabna. Nadal obowiązuje również kult szczupłego ciała, choć coraz częściej pojawiają się również reklamy z udziałem nieco grubszych pań. Producenci i sprzedawcy doceniają bowiem fakt, że kobiety są różne, przez co identyfikują się z odmiennymi gwiazdami.

Odpowiedni dobór gwiazdy to natomiast podstawa w czasie budowania strategii reklamowej. Osoba promująca bieliznę powinna być atrakcyjna, ale także coraz częściej doceniana jest kobiecość. A zatem i pełniejsze kształty, z którymi przeciętna klientka będzie utożsamiała się bardziej niż z wychudzoną modelką.

Ważne jest też, aby gwiazda była popularna i dobrze się kojarzyła. Reklama z jej udziałem ma większą szansę na sukces, ponieważ wielu konsumentów podziwia gwiazdy.

Zna również historię ich sukcesu, przez co po części się z nimi utożsamiają. Może nawet aspirują do ich naśladowania. A w reklamie chodzi przecież o to, by członków poszczególnych grup zachęcić do pewnych postaw. W tym wypadku kobiety powinny spojrzeć na podziwianą piosenkarkę bądź aktorkę i zapragnąć się do niej upodobnić.

Mimo wszystko to nadal modelki zapraszane są najczęściej do udziału w reklamach bielizny. Niektóre stają się nawet twarzami bieliźniarskich marek. Nie ma się czemu dziwić, zgrabna kobieta w bieliźnie to widok przyjemny dla oka tak mężczyzn, jak i kobiet. Patrząc na taki obrazek, niejeden klient zapomni, że przecież sam nie ma takiej figury. Bieliznę jednak kupi. Skoro tak dobrze leży na modelce, to na pewno jest to świetny produkt.

W świecie reklamy sporo jest iluzji i obietnic tego, jak może być. I konsumenci im ulegają, czasami mniej, a czasami bardziej świadomie.

Zwłaszcza w reklamowaniu bielizny chodzi o zbudowanie wrażenia, że wszystko jest możliwe. A klient zasługuje na więcej. Gwiazdy nadają się idealnie do przekazywania takich wartości.

 

Przy pisaniu tego artykułu pomógł nam portal Świat-Bielizny.com.pl

 
 

Katagoria: Porady dla niej
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 1 rok temu.
Publikacja była czytana: 892  razy.